7 Aralık 2012 Cuma

Özgümüş Durak'a teşekkür borçlu.!


Bu bir strateji ve taktik meselesidir; genlerinize kodlanmış karakterinizle yakından ilgilidir.. Yaşamda önünüze koyduğunuz çıtanın hem duruşu hem yüksekliği kişiliğiniz kadar geleceğinizi de belirler.. Çıta, adına hayat denilen dalgalı denizde yol alış hikayenizin bütünüdür..
Benim çıtam; 
Saygın ol, herkesin hakkına hukukuna saygı göster, işini olabildiğince düzgün yap, para herşey demek değildir, servet edinme illetinden uzak dur mesafesindedir..
Ayrıca..
Benden aşağılarda olup da bana yüklenmek suretiyle çıta yükseltme çabasındakilere prim tanımama gibi demirden bir alışkanlığım vardır.. Çok faydasını gördüm, ne kadar isabetli bir duruş olduğunu denemekle test ettim.. Örneğin, hiç gördünüz mü, çıtası benimle anılmayan bir tek gazeteciyi muhatap aldığımı..
Kesinlikle yapmam..
Bilirim ki, onlar bana saldırmakla aslında kendi çıtasını yükseltme derdindedir.. Sazan arayanlar, haydi başka kapıya.!
*       *        *
Yazının girizgah bölümü neden bu şekilde oldu, konuyu açalım..
CHP Adana milletvekili Ümit Özgümüş, siyasetteki varoluş stratejisini Aytaç Durak üzerine kurguladı.. Şekip Karakaya ile birlikte yola çıkışından itibaren kendisine çıta olarak Aytaç Durak fenomenini aldı.. Anketlerden de sandıklardan da kendisinden açık ara önde çıkan Aytaç Durak, esamesi bile okunmayan Özgümüş için elbette önemli bir argüman olacaktı..
Nitekim fırsatı da kaçırmadı..
Ümit Özgümüş Durak'a sürekli saldırarak adının birlikte anılmasını sağladı.. Bu sayede de siyaset dünyasında isim yapıp kendisine önce belediye başkan adaylığı sonra da milletvekilliği yolunu açtı.. Sonunda TOBB kotasından Rifat Hisarcıklıoğlu torpiliyle CHP'den vekil oldu..
Hatırlayalım.. TOBB kotası, onu Susurlukçu Mehmet Ağar'ın partisinden 2004'de Adana Büyükşehir Belediye Başkan adayı da yapmıştı.. Karşısında iki kez seçim kaybettiği bir ismi hala ağzına almak, ilkeleriyle övünen bir siyaset adamına yakışmıyor..
*        *         *
O şimdi milletvekili, ama..
Vatandaşın ve ülkenin sorunlarından daha çok Aytaç Durak sendromuyla meşgul.. Nedim Soylu ile çıktığı 4. Kuvvet programında Adana Büyükşehir Belediye Başkan adaylığıyla ilgilenmeye devam ettiğini bir kez daha sergiledi.. "Aytaç Durak CHP'nin Büyükşehir adayı olursa partiyle ilişiğimi keserim.." dedi..
Şahsen..
Aytaç Durak'la CHP isimlerinin seçimde yan yana gelmesini ben de arzu etmiyorum..Nasıl Ömer Topçu'ya karşı çıktıysam, aynı gerekçeler bu olasılık için de geçerli.. Aynı duyguları bizzat Özgümüş için de beslemiştim..
Ama diyorum ki..
Ümit Bey Durak sendromundan bir an önce kurtulmalı.. Varlığını anti-Durakçılık üzerine inşa etmekten artık vazgeçmeli.. Durak çıtasına sarıla sarıla zaten bir yerlere geldi, yetmez mi.? Biraz da kendi özgüveninin yelkenlerini şişirmesini tavsiye ediyorum..
*       *        *
Alimallah.. Durak vefat ederse.. 
Belki uyanır diye mezarı başında nöbet tutar endişesindeşim.!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder